niedziela, 17 sierpnia 2014

play-suit

Witam serdecznie, dzisiejsza ''pogoda w kratke'' nie pozwolila mi na outfittowe szalestwa. Jak zwykle  pomoca przyszedl mi mój niezastapiony czarny kombinezon. To wlasnie ta rzecz, która zakladam, gdy nie mam koncepcji w co sie ubrac danego dnia. Dzieki swojej prostocie pozwala na stworzenie stylizacji na rózne okazje.Zakladajac szpilki i duzy ciekawy naszyjnik stworzymy stylizacje na wieczorne wyjscie na kolacje badz impreze, natomiast dobierajac trampki, torbe typu shopper-bag  i niezobowiazujace dodatki mamy strój na wypad na zakupy z przyjaciolkami. Natomiast ja postawilam na kardigan, ktory dzieki swojemu printowi tak naprawde tworzy stylizaje. Jedne z moich ulubionych butów w panterke, które wedlug mnie sa ciekawe i moga urozmaicic nawet najprostrzy outtfit. Zapraszam do ogladania :)








play-suit- no name/kardigan-river island/watch-guess/shoes-primark/neckless-primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz